Rólunk
Szolgáltatásaink
Óratípusok
Órarend
Árlista
Oktatóink
Elérhetőség
Partnereink

 

Barna-Kövi Judit

Személyre szabott edzésterv, életmód tanácsadás, étrend kialakítás
Mire jó az edzés?
Többek között

  • mosolyogni tanít egy 20 mínuszos nap után- amikor húzod a mínuszokat és a nap végén a 20.-ik után is lenne mivel folytatni a sort
  • megtanít levezetni a feszültséget- nem akarod megrugdosni a fénymásolót egy jó edzés után, hidd el
  • testtudatot ad-észreveszed, hogy vannak izmaid- mert olyanok mindenkinek vannak
  • olyan energiákat mozgósít, amit még az alvásszegény kisgyerekes édesanya sem hisz el magáról, hogy létezik.

Az egyéni edzésterv készítéssel útmutatót adunk ahhoz, hogyan érhesd el egészségesen- nem öngyötréssel- és tudatosan céljaidat: izomépítéshez, fogyáshoz, folyton változó testsúly stabilizálásához, az ideális testarány megtalálásához, az esztétikai önbecsülés visszanyeréséhez vagy a szülés utáni alakformáláshoz is tudunk szakszerű segítséget nyújtani.
Életmódváltás: amiről annyit hallunk. Vannak módszerek- a mi módszereink például-, melyek nem a címlapszereplők távlatából közelítik meg a fogyókúrát, a testépítést vagy a vitalitás megőrzését. Élhető változtatásokat alkalmazva, a Te életritmusodnak megfelelően állítjuk össze a Neked szóló többszakaszos edzéstervet és étrendet.
Az általunk kínált módszertan megtanítja, hogyan kell a napi étrendet újraformálni, lépésről lépésre haladhatsz előre. Szakszerű edzéskövetést kérdhetsz, ahol az edző figyelemmel kíséri a feladat végrehajtást, testtartást javít, és ingyen tíz fekvőtámaszra utasít, ha lazsálsz J
A program felépítése:

  • Első alkalom: egyéni konzultáció, étrendelemzés, állapotfelmérés
  • Második alkalom: edzővel végrehajtott közös edzés, egyéni edzésterv elindítása
  • A program további része:

- 4-6 hetes egymásra épülő edzéstervek, a ciklusok végén állapotfelmérés, változáselemzés
- e-mailes napi szintű kapcsolattartás
- étrend napló kontroll, táplálkozási tanácsadás
- edzésnapló kontroll