Rólunk
Szolgáltatásaink
Óratípusok
Órarend
Árlista
Oktatóink
Elérhetőség
Partnereink

 

ALAKFORMÁLÓ ÓRA

Gyakorlott vendégeim számára az órák menete követhető, könnyen elsajátítható és azt gondolom rendszeres óralátogatással hamar látványos eredmény tapasztalható mind testtartás, mind az izmok struktúrájának tekintetében.
Minden alakformáló órán mobilizálunk, vagyis oldjuk, törekszünk az izületi mozgáshatárok beszűkülésének megszüntetésére.   Erre kiválóan alkalmasak a gimnasztikából ismert ízületekre ható aktív és passzív lazító-nyújtó gyakorlatok.


Célirányos tréningprogram –Alakformáló óra- részei:

           1. Mobilizáció

           2. Workout

           Eszközök: szabad gyakorlat
                           body ball
                           thera band
                           kézisúlyzó
                           step pad

           3. Levezetés

           4. Óra végi nyújtás és lazítás

FANATIC JUMP - ÚJ!

A Fanatic Jump lényege az instabil felületet biztosító, rugalmas mini trambulinon történő testedzés. Ezáltal a mozgás nem terheli sem a gerincet, sem az izületeket, viszont nagyon jó aerob edzés, amely falja a kalóriákat. Erősíti és formálja a core izmokat ( has, derék, hát), a far- és combizmokat, valamint a vádlit. Ezen kívül az egész testet megmozgatja, oldja a stresszt és teljes felfrissülést ad. A Fanatic Jumpot mindenkinek ajánlom korosztálytól függetlenül, mivel vannak erősebb- és enyhébb- , valamint gyereknek játékosabb formában megtartott órák.

GERINCTORNA - ÚJ!

((Sokat ülsz, állsz, sportolsz, vagy hajlongsz a gyerekért? Fáj a hátad, a derekad, esetleg mindkettő? Szeretnél lazítani, lerakni a terheidből? Itt a helyed.)))
A közepes intenzitású órán komplexen kezeljük az egész testet. Remek és ajánlott kiegészítője lehet a heti edzésprogramnak is. A gyógytorna szemléletű nyújtó és erősítő gyakorlatok segítenek megőrzni a gerinc mozgásfunkcióit, megtanítanak lazítani, fejlesztik a koordinációt és az erőnlétet. Az óra célja: testtartás normalizálása, törzsizmok egyensúlyának kialakitása, a csípő és váll körüli izmok oldása, erősítése, kialakult elváltozások, fájdalmak kezelése, testi-lelki ellazulás, elengedettség elérése.
Az óra 5 - 10 perces relaxációval zárul, hogy ne csak a hátadról és a válladról, de a lelkedről is levegyük a terheket.

CARDIO TRAINING KÜLÖNBÖZŐ ESZKÖZÖKKEL - ÚJ!

Az aerobic óráimnál a legfontosabb szempont,hogy a vendég jó hangulatban,de megizzadva töltsön el 60 percet. Arra törekszem, hogy a gyakorlatsorok izületkímélőek legyenek,fejlesszék az erőnlétet és az állóképességet, fokozzák a szív és vérkeringést.A beiktatott táncos elemekkel igyekszem feloldani, lazítani a stresszes hétköznapokat! Az óráimon a fokozatosság elvét követem. Táncos bemelegítés- kemény kardió- erősítés, alakformálás- nyújtás lazítás.

INTERVALING, INTERING

Intervallumedzés: azaz váltakozó intenzitású edzés. Egyes szakirodalmi adatok alapján a leghatékonyabb zsírégető edzésforma. Egységnyi ideig tartó aktív és pihenőszakaszok váltakozása jellemzi. Az aktív szakaszban dinamikus gyakorlatokkal fölemeljük a pulzusszámot, a pihenőszakaszban statikus gyakorlatokkal a problémás területek izomerősítését végezzük (fenék, mell, comb, has), és a pulzusszámot leengedjük. Ez az edzésforma idő hatékony, mert a  ráfordított idő arányában a legtöbb zsírt elégető edzésforma. Mozgás után is folytatódik a zsírégetés (akár 36 órán keresztül!) Jó alakformáló. A zsírégetés mellett szépen formálja, építi az izmokat a statikus részben végzett gyakorlatok által. Nem utolsósorban szórakoztató, mert kerüli a monotonitást.

PROBLÉMÁS ZÓNÁK KEZELÉSE

Ez az óratípus a problémás területek (Has- Comb- Fenék-Mell)kiemelt formálására törekszik. Természetesen minden izom formálása fontos, de a hangsúlyt ezek a gyakorlatok kapják az órán.

PILATES

A Pilates –módszer a test nyújtására, megerősítésére és tónusba hozására a Joseph Pilates által kidolgozott gyakorlatsorok összessége. A keleti és nyugati filozófiák ötvözésével a Pilates-módszer az erőközpontra összpontosítva erősíti és nyújtja az egész testet.

Ez a rendszer a nyújtást és erősítést a légzéssel és koordinációval kombinálja a test egyensúlyának kialakítására. A kisebb izomcsoportokat összhangba hozza a felületi izmokkal. Minden gyakorlatot csak kevésszer ismétel, hogy folyamatosan ébren tartsa az elme figyelmét. A gyakorlatok hozzáigazíthatók mindenki egyéni igényeihez. Folyamatos gyakorlása mellett az egész test megváltozik: javul a testtartás, az izmok hosszabbá, szálkásabbá válnak.

RELAXÁCIÓS NYÚJTÁS - ÚJ!

A óra alapos bemelegítést követően óvatos, lassú tempójú, fájdalommentes, légzéssel harmonizáló, statikus gyakorlatokból tevődik össze. A nyújtás a jól felépített edzéskoncepció elengedhetetlen része.

Fontos, mivel:
- növeli az ízületi mozgásterjedelmet,
- ízületi lágyrészek elaszticitását fokozza,
- segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, fejlesztésében,
- növeli az izmok nyújthatóságát, hosszát, így a teljesítményüket is fokozza,
- javítja az izmok vérkeringést,
- segít a sérülések elkerülésében,
- az izomegyensúly helyreállítását, megőrzését teszi lehetővé,
- elősegíti a pszichés ellazulást.

Az óra nem csak passzív nyújtás, hanem erősítő, stabilizációs tréning is egyben.

Ajánlott hosszas egyoldalú terhelés, rendszeres testedzés esetén is, illetve hosszú munkanapok után.

WALKENERGIE - ÚJ!

WALKenergie nem más, mint egy mechanikus gyaloglógép.
A csoportos fitness edzések közül a gyaloglás messze a leghatékonyabb zsírégető tréning, valamint egész testre kiterjedően igen hatékony alakformáló is egyben. MIÉRT JÓ GYALOGOLNI?
- jó közérzetet biztosít
- fokozza a fizikai munkavégzés teljesítőképességét
- erősíti a szívet és az érrendszert
- javítja a tüdő és a légzés hatékonyságát
- növeli az izomtömeget és izomerőt
- csökkenti a zsírtömeget
- növeli a csontsűrűséget
- oldja a stresszt
- lassítja az öregedést
- az egyik legkevésbé sérülésveszélyes sport
- bárki végezheti kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül.
GYALOGOLNI MINDENKI TUD...

GYMSTICK - ÚJ!

Gymstick egy sporteszköz, amit csoportos órákon használunk. Egy tornabot, melynek a két végén egy-egy gumiszalag található, ennek szélein pedig egy-egy kapaszkodó, kengyel van felerősítve.
Nagyon hasonló egy súlyzórúdhoz, csak a két végéhez gumikötél van súlyok helyett.

Miért is jó ez nekünk, Neked, Nekem?
- javítja a közérzetet
- növeli az állóképességet
- erősít
- átmozgat
- stabilizál
- kitartásra serkent
- új barátokat ad,új hobby

Kinek ajánlom leginkább? - Erő- és állóképesség fejlesztéséhez
- Izomtónus fokozásához
- Ízület és gerincstabilizáláshoz
- Egyensúly és koordinációfejlesztéshez
- Kombinálható a kardió, állóképességi és - izomerő edzés egy eszközön
- Alakformáláshoz kiválóan használható!!!!

TABATA - ÚJ!

Teljesítményfokozásra kiválóan alkalmas, koreográfia mentes intervall edzés.

Jellemzői:
- Egy körön belül 8 gyakorlatból álló mozgássor: 20 mp intenzív munka+ 10 mp pihenőidő felváltva.
- A terhelés a gyakorlatokon keresztül a csoport igényeinek megfelelően igazítható.
- gy edzés 5 feladatsorból áll, az óra fennmaradó részét az alapos bemelegítés és nyújtás teszi ki.
- A mi TABATA óránk női fitness terem elvárásaihoz igazodik: elvégezhető edzésről van szó, fitness termi, ismert eszközökkel és módszerekkel.

 

KANGOO - ÚJ!

A Kangoo Jumps egy speciális cipő, mely ellipszis rugói és feszítő szalagjai által ütés elleni védelemre lett kifejlesztve. Kezdetben rehabilitációs célokból alkalmazták térd és ízületi problémákkal küzdő páciensek terápiája során, segítve őket a sportoláshoz, ezen belül is a futáshoz való visszatérésben. Hamar kiderült azonban, hogy a Kangoo Jumps-ban jóval több lehetőség rejlik: helye van saját célú, illetve fitnesztermi felhasználásának is.

Hogyan fejti ki hatását?
A különleges kialakítású cipő jelenleg a fitnesz piacon fellelhető eszközök közül a legmagasabb szintű védelmet biztosítja. Meghosszabbítja a becsapódás idejét, ezáltal 80%-al csökkentve a földhöz csapódás erejét a hagyományos cipőben végzett edzésekhez képest. Ez azt jelenti, hogy a Kangoo Jumps használata során 80%-al alacsonyabb terhelés jut a bokára, a térdízületre és a gerincre, kímélve ezeket a kritikus területeket, és megelőzve a sportsérüléseket.

- 80%-al csökkenti az ízületi és gerincsérülések kialakulásának veszélyét
- Erősíti a szívet, a tüdőt és az immunrendszert
- Kiemelkedően, 12-18%-al növeli az oxigénfelvételt
- 25%-al több kalóriát éget el, mint más edzésformák: Hatékony zsírégetést tesz lehetővé, ami hozzájárul az esztétikus test kialakításához
- Javítja a koordinációt és az egyensúlyt
- Fokozza a fizikai erőnlétet és az izomtónust
- Biztonságos eszköz, melynek használatát könnyű elsajátítania bármely korosztálynak
- Szórakoztató és motiváló edzésforma

FITFIGHT - ÚJ!

Küzdősport alapokra épített csoportos fitness irányzat. Érdemes tudni,hogy nem tartalmaz aerobikos mozgáselemeket, viszont a csoportos edzésforma keretében alkalmazzuk, hiszen zenére történik a mozgáskombinációk elvégzése.

Amiben segít:
- Javítja a szív és érrendszeri keringést
- Felgyorsítja az anyagcserét
- Jó alakformáló és zsírégető
- Magas kalória felhasználású, ezáltal segít a testsúlycsökkentésben
- Jó stressz és feszültség levezető

Amit ad:
- Önbizalom
- Magabiztosság
- Lelki felfrissülés

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy az óra keretében nem egymással küzdünk, hanem a saját határainkkal.