Rólunk
Szolgáltatásaink
Óratípusok
Órarend
Árlista
Oktatóink
Elérhetőség
Partnereink

 

ALAKFORMÁLÓ ÓRA

Gyakorlott vendégeim számára az órák menete követhető, könnyen elsajátítható és azt gondolom rendszeres óralátogatással hamar látványos eredmény tapasztalható mind testtartás, mind az izmok struktúrájának tekintetében.
Minden alakformáló órán mobilizálunk, vagyis oldjuk, törekszünk az izületi mozgáshatárok beszűkülésének megszüntetésére.   Erre kiválóan alkalmasak a gimnasztikából ismert ízületekre ható aktív és passzív lazító-nyújtó gyakorlatok.


Célirányos tréningprogram –Alakformáló óra- részei:

           1. Mobilizáció

           2. Workout

           Eszközök: szabad gyakorlat
                           body ball
                           thera band
                           kézisúlyzó
                           step pad

           3. Levezetés

           4. Óra végi nyújtás és lazítás

FANATIC JUMP - ÚJ!

A Fanatic Jump lényege az instabil felületet biztosító, rugalmas mini trambulinon történő testedzés. Ezáltal a mozgás nem terheli sem a gerincet, sem az izületeket, viszont nagyon jó aerob edzés, amely falja a kalóriákat. Erősíti és formálja a core izmokat ( has, derék, hát), a far- és combizmokat, valamint a vádlit. Ezen kívül az egész testet megmozgatja, oldja a stresszt és teljes felfrissülést ad. A Fanatic Jumpot mindenkinek ajánlom korosztálytól függetlenül, mivel vannak erősebb- és enyhébb- , valamint gyereknek játékosabb formában megtartott órák.

GERINCTORNA - ÚJ!

((Sokat ülsz, állsz, sportolsz, vagy hajlongsz a gyerekért? Fáj a hátad, a derekad, esetleg mindkettő? Szeretnél lazítani, lerakni a terheidből? Itt a helyed.)))
A közepes intenzitású órán komplexen kezeljük az egész testet. Remek és ajánlott kiegészítője lehet a heti edzésprogramnak is. A gyógytorna szemléletű nyújtó és erősítő gyakorlatok segítenek megőrzni a gerinc mozgásfunkcióit, megtanítanak lazítani, fejlesztik a koordinációt és az erőnlétet. Az óra célja: testtartás normalizálása, törzsizmok egyensúlyának kialakitása, a csípő és váll körüli izmok oldása, erősítése, kialakult elváltozások, fájdalmak kezelése, testi-lelki ellazulás, elengedettség elérése.
Az óra 5 - 10 perces relaxációval zárul, hogy ne csak a hátadról és a válladról, de a lelkedről is levegyük a terheket.

DANCE TRAINING DINAMIKUS ALAKFORMÁLÁSSAL - ÚJ!

Az aerobic óráimnál a legfontosabb szempont,hogy a vendég jó hangulatban,de megizzadva töltsön el 60 percet. Arra törekszem, hogy a gyakorlatsorok izületkímélőek legyenek,fejlesszék az erőnlétet és az állóképességet, fokozzák a szív és vérkeringést.A beiktatott táncos elemekkel igyekszem feloldani, lazítani a stresszes hétköznapokat! Az óráimon a fokozatosság elvét követem. Táncos bemelegítés- kemény kardió- erősítés, alakformálás- nyújtás lazítás.

INTERVALING, INTERING

Intervallumedzés: azaz váltakozó intenzitású edzés. Egyes szakirodalmi adatok alapján a leghatékonyabb zsírégető edzésforma. Egységnyi ideig tartó aktív és pihenőszakaszok váltakozása jellemzi. Az aktív szakaszban dinamikus gyakorlatokkal fölemeljük a pulzusszámot, a pihenőszakaszban statikus gyakorlatokkal a problémás területek izomerősítését végezzük (fenék, mell, comb, has), és a pulzusszámot leengedjük. Ez az edzésforma idő hatékony, mert a  ráfordított idő arányában a legtöbb zsírt elégető edzésforma. Mozgás után is folytatódik a zsírégetés (akár 36 órán keresztül!) Jó alakformáló. A zsírégetés mellett szépen formálja, építi az izmokat a statikus részben végzett gyakorlatok által. Nem utolsósorban szórakoztató, mert kerüli a monotonitást.

PROBLÉMÁS ZÓNÁK KEZELÉSE

Ez az óratípus a problémás területek (Has- Comb- Fenék-Mell)kiemelt formálására törekszik. Természetesen minden izom formálása fontos, de a hangsúlyt ezek a gyakorlatok kapják az órán.

MAX TRAINING - ÚJ!

A M.A.X. Training 30 perces, nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, amely standardizált, konkrét gyakorlatsorokból áll. Az edzés rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt.
Az edzés intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.
Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel ill. step-lépcső mellett hajtjuk végre.
Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak.
A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba.
A M.A.X. egy előre rögzített, standard gyakorlatsorból álló csoportos edzéskoncepció.
A fix és egységes gyakorlatsorok kiválóan alkalmasak arra, hogy a résztvevők a M.A.X. Trainingeken a fixen alkalmazott programokkal rendkívül hatékonyan képesek legyenek edzeni és fejlődni. A M.A.X Training során speciálisan összeállított és összevágott zenei anyagokkal dolgozunk. Ez a zenei struktúra a terhelési és pihenési fázisokhoz és a konkrét gyakorlatsorokhoz lett kialakítva, amelyek extra motivációs értéket nyújtanak a vendégeinknek és nekünk óravezetőknek is.
Az edzésstruktúra és a hozzá kapcsolódó szuper zenei anyagok együttesen eredményezik, hogy a vendégeinknek egy igazi csúcs edzésélményben lesz részük.

PILATES

A Pilates –módszer a test nyújtására, megerősítésére és tónusba hozására a Joseph Pilates által kidolgozott gyakorlatsorok összessége. A keleti és nyugati filozófiák ötvözésével a Pilates-módszer az erőközpontra összpontosítva erősíti és nyújtja az egész testet.

Ez a rendszer a nyújtást és erősítést a légzéssel és koordinációval kombinálja a test egyensúlyának kialakítására. A kisebb izomcsoportokat összhangba hozza a felületi izmokkal. Minden gyakorlatot csak kevésszer ismétel, hogy folyamatosan ébren tartsa az elme figyelmét. A gyakorlatok hozzáigazíthatók mindenki egyéni igényeihez. Folyamatos gyakorlása mellett az egész test megváltozik: javul a testtartás, az izmok hosszabbá, szálkásabbá válnak.

RELAXÁCIÓS NYÚJTÁS - ÚJ!

A óra alapos bemelegítést követően óvatos, lassú tempójú, fájdalommentes, légzéssel harmonizáló, statikus gyakorlatokból tevődik össze. A nyújtás a jól felépített edzéskoncepció elengedhetetlen része.

Fontos, mivel:
- növeli az ízületi mozgásterjedelmet,
- ízületi lágyrészek elaszticitását fokozza,
- segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, fejlesztésében,
- növeli az izmok nyújthatóságát, hosszát, így a teljesítményüket is fokozza,
- javítja az izmok vérkeringést,
- segít a sérülések elkerülésében,
- az izomegyensúly helyreállítását, megőrzését teszi lehetővé,
- elősegíti a pszichés ellazulást.

Az óra nem csak passzív nyújtás, hanem erősítő, stabilizációs tréning is egyben.

Ajánlott hosszas egyoldalú terhelés, rendszeres testedzés esetén is, illetve hosszú munkanapok után.

WALKENERGIE - ÚJ!

WALKenergie nem más, mint egy mechanikus gyaloglógép.
A csoportos fitness edzések közül a gyaloglás messze a leghatékonyabb zsírégető tréning, valamint egész testre kiterjedően igen hatékony alakformáló is egyben. MIÉRT JÓ GYALOGOLNI?
- jó közérzetet biztosít
- fokozza a fizikai munkavégzés teljesítőképességét
- erősíti a szívet és az érrendszert
- javítja a tüdő és a légzés hatékonyságát
- növeli az izomtömeget és izomerőt
- csökkenti a zsírtömeget
- növeli a csontsűrűséget
- oldja a stresszt
- lassítja az öregedést
- az egyik legkevésbé sérülésveszélyes sport
- bárki végezheti kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül.
GYALOGOLNI MINDENKI TUD...